środa, 3 lutego 2016

Już trochę umiem...


6 komentarzy:

  1. Na pewno jest smakowity :) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest najlepszy z tych czterech, które upiekłam chociaż jeszcze nie całkiem taki jak powinien. Uczę się dopiero. Teraz będę obserwowała jak długo pozostanie świeży. Tak przy okazji to naprawdę nie bardzo trudne.
      Pozdrówka :)

      Usuń
  2. Wspaniale :) ja piękę 6 bochenków i mrożę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przymierzam się do większej ilości od razu. Na razie myślałam o dwóch, które wystarczą nam na tydzień z okładem. Chcę jeszcze dopracować przepis.
      Buziaki :)

      Usuń
    2. Tak, tak najlepiej. Mi to trochę czasu zajęło, ale w końcu mam satysfakcję i wiesz, człowiek uczy się z każdym wypiekiem :*

      Usuń
    3. A potem przyjdzie czas na bułeczki i inne takie :)

      Usuń